Latvian rusu

Kvalitātes garantija, garantijas apkalpošana

Ja vēlaties iesniegt produktu garantijas remontam, jums ir nepieciešams:

  1. Aizpildiet garantijas apkalpošanas veidlapu: DOC. PDF. (izvēlieties vēlamo formātu)
    PIEZĪME:  Garantijas apkalpošanas veidlapa ir jāaizpilda un jāparaksta, veidlapā jābūt patiesiem un derīgiem datiem. Neiesniedzot šādus datus, neaizpildot vai neparakstot veidlapu, pretenzijas netiks pieņemtas.
  2. Nosūtiet aizpildīto garantijas pakalpojuma veidlapu uz klientu apkalpošanas e-pastu info@abcrotallietas.lv. E-pasta tēmā jānorāda "Garantijas apkalpošana" un pasūtījuma piecciparu numurs, piemēram: Garantijas apkalpošana12345. Pasūtījuma numuru varat atrast rēķinā un ar pasūtījumu saistītajos e-pasta vēstulēs, īsziņās.
  3. Gaidiet, līdz apkalpošanas speciālisti ar jums sazināsies (līdz 2 d.d.).
  4. Pēc sazināšanās ar klientu apkalpošanas speciālistiem un detalizētas informācijas saņemšanas, garantijas remontam iesniegtā prece ir jāiepako un jānodod kurjeram saskaņā ar sekojošo atgriešanas procedūru.:
  • Produktam jābūt oriģinālā un kārtīgā iepakojumā;
  • Precei jābūt iesaiņotai (nedrīkst sūtīt maisā vai citā neizturīgā un neoriģinālā iepakojumā, vai vispār bez iepakojuma);
  • Prece nevar būt bojāta pircēja vainas dēļ;
  • Garantijas remontam iesniegtajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā Pircējs to saņēma;

PIEZĪME: kurjers (izsauc „ABC rotaļlietas“, kā arī aizpilda visus nepieciešamos dokumentus, kas saistīti ar preču transportēšanu) tiek izsaukts nākamajā darba dienā pēc veidlapas saņemšanas.

  1. Preci nododot kurjeram garantijas apkalpošanai, nav nepieciešams neko pildīt un marķēt, lai sekotu sūtījumam.
  2. Pēc garantijas pārbaudes (ilgst 5 d.d pēc preču saņemšanas) un garantijas remonta (ilgst līdz divām nedēļām (10 d.d.), bet neparedzētu apstākļu gadījumā, importējot nepieciešamās detaļas no ražotāja, garantijas remonts var aizņemt ilgāku laiku, informējot klientu) prece tiek atgriezta Pircējam ar kurjeru.
  3. Preces atgriešanas izmaksas, izmantojot DPD kurjera pakalpojumus, ir 5€.

 

Citi garantijas apkalpošanas un kvalitātes nodrošināšanas noteikumi

7.1. „ABC rotaļlietas“ e-veikalā par katru pārdodamo preci ir aprakstīta sīkāka informācija un apraksts, kas ir pievienots katrai precei. Uz elektroniskām precēm attiecas Eiropas Savienības standarta 24 mēnešu garantijas termiņš.
7.2. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka internetveikalā esošās preces pēc krāsas, formas vai citiem parametriem var neatbilst faktiskajam preču izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā monitora vai telefona ekrāna īpašību dēļ.
7.3. Pārdevējs uz noteiktu laiku nodrošina kvalitātes garantiju noteikta veida precēm, kuru īpašais termiņš un citi nosacījumi ir norādīti šādu preču aprakstos.
7.4. Ja pārdevējs nesniedz kvalitātes garantiju noteiktiem preču veidiem, spēkā stājas attiecīgu tiesības aktu garantija.
7.5. ES direktīva 1999/44 / EK paredz vismaz 24 mēnešus garantijas laiku. Atsevišķos gadījumos ražotājs var noteikt īsāku vai garāku termiņa laiku. Šajā gadījumā tiek piemērots ražotāja garantijas termiņš.
7.6. Preču piegāde garantijas apkalpošanai tiek apmaksāta no pircēja puses. Preces tiek piegādātas garantijas apkalpošanai ar kurjeru, kuru pasūtījis "ABC rotaļlietas“. Pēc garantijas apkalpošanas tiek izsniegts rēķins par piegādi un transportēšanu, to neapmaksājot, pircējam prece nebūs atgriežama.
7.6.1. Pasūtot garantijas apkalpošanu, "ABC rotaļlietas“ aizpilda visus vajadzīgos dokumentus, kas saistīti ar preču transportēšanu. Klientam nav nepieciešams neko pildīt un marķēt, lai sekotu sūtījumam.
7.6.2. Pircējs apņemas pareizi un droši iesaiņot, un sagatavot preci transportēšanai. "ABC rotaļlietas“ neuzņemas atbildību par bojājumiem, kas radušies pārvadāšanas laikā, nepareizi iesaiņojot preces, kas tiek nodotas garantijas apkalpošanai.
7.7. Garantijas apkalpošanu veic autorizēts "ABC rotaļlietas“' servisa centrs, garantijas pārbaude tiek veikta 5 darba dienu laikā pēc garantijas preču saņemšanas remontam.
7.8. Garantijas remonts tiek veikts līdz divām nedēļām (desmit darba dienām), bet neparedzētu apstākļu gadījumā, importējot nepieciešamās detaļas no ražotāja, garantijas remonts var aizņemt ilgāku laiku, par to informējot klientu.
7.8. Ražotāja garantija neattiecas uz dabiski nodilušām precēm.
7.9. Ja izstrādājumā ir atrasts bojājums, kas neatbilst garantijai, bet rodas lietotāja vainas dēļ un / vai nepareizas izmantošanas defekta novēršanai, detaļas, kas vajadzīgas defekta novēršanai un papildu darbiem jāapmaksā klientam. Klients tiek informēts par apmaksu, un jebkurš darbs, kas veikts par samaksu, tiek veikts tikai pēc klienta pieprasījuma un piekrišanas. Par šādu darbu tiek izrakstīts rēķins, to neapmaksājot, salaboto preci klientam neatgriezīs.
7.10. Ja tiek konstatēts, ka izstrādājums ir nopietni bojāts ražotāja defekta vai jebkādas citas kvalitātes neatbilstības dēļ, kuru ražotājam ir jālabo - produkts nekavējoties tiek aizstāts ar jaunu produktu, neatkarīgi no tā, cik ilgi produkts bija izmantots, ja garantijas laiks ir derīgs.
7.11. Klientam vienmēr ir tiesības sazināties ar '"ABC rotaļlietas“, un mēs centīsimies sniegt nepieciešamo palīdzību un vajadzīgo informāciju par produkta remontu. Piesakoties, lūdzu, norādiet pasūtījuma numuru, pirkuma datumu, pircēja vārdu, uzvārdu vai uzņēmuma nosaukumu.
7.12. Ja produkts ir sliktas kvalitātes, jūs varat to atgriezt vai aizstāt 14 kalendāro dienu laikā pēc produkta saņemšanas saskaņā ar šiem noteikumiem 8. sadaļā šeit: https://www.abcrotallietas.lv/precu-un-naudas-atgriesana-607113018.

Rakstiet
Zvaniet