Latvian rusu

Kā izsekot pasūtījumu un tā statusu?

Pasūtījuma statuss

Par katru pasūtījuma statusu un darbības izmaiņām tiksiet informēts(a) ar īsziņu vai e-epastu (ja ir norādīts).
 

Pasūtījumu statusi: 

  1. Gaidāma apmaksa - Jūsu pasūtījums ir noformēts, taču mēs joprojām gaidām Jūsu apmaksu.
  2. Apmaksāts -  Mēs esam saņēmuši naudas pārskaitījumu par Jūsu pasūtījumu, pasūtījuma izpilde tiek uzsākta.
  3. Apmaksāts - bankas pārskaitījums - mēs esam saņēmuši naudas pārskaitījumu par Jūsu pasūtījumu, pasūtījuma izpilde tiek uzsākta.
  4. Apmaksa kurjeram uz vietas – Jūsu pasūtījums tiek apstrādāts un uzsākta tā izpilde. Veiksiet apmaksu kurjeram piegādes brīdī.
  5. Pasūtījums tiek apstrādāts – Jūsu pasūtījums tiek apstrādāts, lūdzu, uzgaidiet, kamēr tiks paziņots par tālāko pasūtījuma statusu.
  6. Sagatavošana nosūtīšanai - Jūsu pasūtījums būs piegādāts noliktavā šodien no plkst. 16:00, sagaidiet paziņojumu par pasūtījuma saņemšu vai preču piegādi kurjeram.
  7. Izsūtīts - Jūsu pasūtījums ir nodots kurjeram, pasūtījumu saņemsiet nākamajā darba dienā. DPD izsekošanas numurs tika nosūtīts vienlaikus. (Sekot līdzi sūtījumam varat sadaļā ''DPD sūtījumu meklēšana.)
  8. Pasūtījums pilnībā izpildīts - Jūsu pasūtījums ir pilnībā izpildīts, prece ir piegādāta uz norādīto adresi vai paņemta no noliktavas.


Pasūtījuma statusi, ja sakarā ar pasūtījumu rodas jautājumi:

  1. Atcelts – Jūsu pasūtījums ir atcelts, tas netiks apstrādāts.
  2. Atgriezts noliktavā - Jūsu pasūtījums ir atgriezies noliktavā, jo Jūs nepieņēmāt preci no kurjera.
  3. Trūkst preču - Jūsu pasūtījumā pašlaik trūkst preces, mēs tās Jums nosūtīsim, kad saņemsim papildinājumu.
  4. Nosūtīts pa daļām - Jūsu pasūtījumā bija preču trūkums, tika nosūtīta tikai daļa preču.
  5. Atgriešana - Jūsu pasūtījums Jums tika piegādāts un ir atgriezts atpakaļ noliktavā.
  6. Naudas atgriešana - Jūsu prece (s) tiek atgriezta noliktavā, notiek naudas atgriešanas procedūra.

 

DPD sūtījumu izsekošana

Ja jau esat saņēmis paziņojumu par to, ka Jūsu sūtījums ir izsūtīts un nodots kurjeram, varat sekot savam sūtījumam, atverot šo saiti: www.dpd.lv

Kā atrast savu sūtījumu?

  1. Lodziņā “Kur ir mans sūtījums?.” ievadiet savu sūtījuma numuru, kuru saņēmāt SMS īsziņā.
  2. Noklikšķiniet meklēt.
  3. Šajā lapā Jūs redzēsiet pilnu sava sūtījuma ceļu. Tagadējais statuss tiek izcelts.
     

Omniva sūtījumu izsekošana

Ja jau esat saņēmis paziņojumu par to, ka Jūsu sūtījums ir izsūtīts un nodots kurjeram, varat sekot savam sūtījumam, atverot šo saiti: 
www.omniva.lv

Kā atrast savu sūtījumu?

  1. Lodziņā "Sūtījuma izsekošana" ievadiet savu sūtījuma numuru, kuru saņēmāt SMS īsziņā.
  2. Noklikšķiniet meklēt.
  3. Šajā lapā Jūs redzēsiet pilnu sūtījuma ceļu precīzi noteiktā laikā.

Ja Jums radīsies kādi jautājumi, lūdzu, sazināties ar mūsu konsultantiem pa šo tālruni +371 64 685 053.

Rakstiet
Zvaniet